چطور با استفاده از یک بازتابنده و پخشگر نور تصاویر بیشتری از گلها بگیریم
223 بازدید
يکشنبه ۲۴ دي ماه ۱۳۹۶
اندازه قلم :
دستگاه عکسبرداری 360 درجه
مشاهده واستفاده از نور، از مهمترین عناصر گرفتن تصاویری عالی‌‌ می‌باشد. زمانیکه مطمئن‌‌ می‌شوید نور کاملا مناسب است، حتی با ساده ترین ابزار‌‌ می‌توانید عکسهایی بی نظیر بگیرید.

تمرین
شما باید استفاده از نور را تمرین کنید. برای تمرین این کار، میتوانید از گلهای باغچه یا گلدانتان عکسبرداری کنید. به کیفیت نور لوی گلها توجه کنید. در روشنایی خورشید، نورهای قویتر و سایه های عمیق تری وجود دارند. نگاه ما در یک عکس، به نقاط نورانی تر بیشتر جلب میشود.

یک بازتابنده اضافه کنید.
با گذاشتن یک سطح بازتابنده در مقابل منبع نور،شما میتوانید نور را به سمت شی مورد نظر برگردانید. در اینجا منبع نور ما خورشید است.بنابراین یک بازتابنده زیر برگها قرار‌‌ می‌دهیم تا نور را به سمت سایه‌ها برگشت دهد.شما میتوانید از هر چیزی بعنوان بازتابنده استفاده کنید،مثل یک مقوای سفید. به تفاوت تصاویر بالا دقت کنید و با یک تصویر بدون بازتابنده مقایسه کنید.آیا میتوانید برگشت نور را در بالاترین قسمت گل ببینید؟ تنظیمات نمایشی تغییری نکرده است،تفاوت تصویر دوم در استفاده از بازتابنده است.

نور را منتشر «پخش» کنید.
اکنون قصد داریم از یک پخشگر استفاده کنیم تا از نور بکاهیم. در اینجا ما تصاویری واقعا زیبا با نور ملایم میبینیم. توجه داشته باشید که نور دقیقا چقدر هست وگلها لطیف تر به نظر میرسند.

یک بازتابنده و پخشگر استفاده کنید.
همراه بازتابنده، یک پخشگر هم استفاده کنید و ببینید چطور به نظر‌‌ می‌رسد.

در اینجا یک نکته وجود دارد : اگر شما نمی‌توانید همزمان بازتابنده و پخشگر را نگه دارید و دکمه دوربین را هم فشار دهید،‌‌ می‌توانید از حالت زمان دار خود دوربین استفاده کنید. با گذاشتن یک پخشگر در بالا و یک بازتابنده در زیر میتوانید، تصاویری جادویی وبی نظیر از گلها بگیرید. اکنون شما میتوانید تاثیر بازتابنده و پخشگر را در بهبود تصاویرتان ببینید و تفاوتهای شگرفی، فقط با دستکاری نور در عکسهایتان بوجود بیاورید.
با ما در ارتباط باشید
اشتراک در خبرنامه
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
ارتباط با ما
دفتر تهران : خیابان امیرکبیر - خیابان پامنار - جنب کنسولگری روسیه - مجتمع تجاری اداری ولیعصر - واحد 406
تلفن : 2430 3393 021
دفتر تبریز : پارک علم و فناوری - مجتمع عصر انقلاب - واحد 310
تلفن : 04133105290

ایمیل : info@tnp360.ir   -   sales@tnp360.ir
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دستگاه عکسبرداری 360 درجه اتوماتیک، دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره ثبت 92910 از سازمان اختراعات کشور‌‌ می‌باشد.
tnp360.irtnp360.ir - فدح360.هق - صصص.فدح360.هق