۵ نکته برای عکاسی بهتر طبیعت
323 بازدید
يکشنبه ۲۴ دي ماه ۱۳۹۶
اندازه قلم :
دستگاه عکسبرداری 360 درجه
یکی از بیشترین موارد رقابت در عکاسی پیدا کردن موضوع خوب است. مردم‌‌ می‌خواهند تصاویری از مکان‌ها وچیزهایی را ببینند که در حالت عادی برای خودشان ممکن نیست. خوشبختانه با نگاهی کوچک، شما بیشترین منابع را خواهید داشت تا تصاویری شگفت انگیز بگیرید که جذابیت و زیبایی بی نظیری داشته باشد: طبیعت. اگر بخواهید از کوهها، اقیانوس وحتی حیاط خلوت خود عکس بگیرید،روشهایی وجود دارند که بهترین تصاویر ممکن درهر زمان را خلق کنید. در اینجا پنج نکته اساسی وجود دارند که کمک میکنند تصاویر بهتری از طبیعت بگیرید :

1 - از نزدیک «کوچک» عکس بگیرید
بیشتر رفت و آمدها در طبیعت برای ما کاملا ناشناخته اند. اتفاقات کوچکی در حال وقوع هستند که‌‌ می‌توانند شانس های بزرگی برای گرفتن تصاویر شگفت انگیز باشند
فراموش نکنید زمانیکه در طبیعت درحال عکس گرفتن هستید،به کوچکترین جزئیات توجه کنید. لنزی بیاورید که زوم مناسب «بالای ۵۰ میلی متر» و قابلیت تمرکز نزدیک داشته باشد.
بخاطر داشته باشید،هرچه نزدیکتر باشید تصاویر بهتر خواهد بود. توجه خاصی به مواردی که در طبیعت میتوانند در حشرات،برگها، گلها وخود زمین یافت شوند،داشته باشید.

2 - بالا، پایین و همه طرف را نگاه کنید
اکثر ما بطور عادی فقط روبه روی خود را میبینیم، در صورتی که موارد شگفت انگیز بسیاری برای دیدن و حتی یک عکاسی خلاقانه وجود دارد. در بالای سرتان به ابرهای جذاب و مهیج نگاه کنید و تصاویری ارزشمند بگیرید.
با گرفتن تصاویری بی نظیر از عمق ومناظر عمودی،توجه بیننده را  جلب خواهید کرد.
از قدرت چشم اندازها استفاده کنید و به هر آنچه در اطراف شما یا بالای سرتان و زیر چانه تان میگذرد، توجه کنید.

3 - نور را ببینید
نور قدرت اصلی پشت همه‌ی عکس هاست. اجسام را درخشان نشان‌‌ می‌دهد و سایه وانعکاس را به تصاویرتان‌‌ می‌آورد.
زمانیکه در فضای بیرون عکسبرداری میکنید، توجه خاصی به شکل گرفتن سایه‌ها داشته باشید واز آن عکس بگیرید. این به شما کمک‌‌ می‌کند تصاویری خشک ویکنواخت نداشته باشید.
جهت نور که با زاویه خورشید ایجاد‌‌ می‌شود، نیز بسیار مهم است. هر موقعیت را بیشتر از یکبار و در زمانهای متفاوتی از روز یا شب نگاه کنید.

4 - زود هنگام بیرون بروید، تا دیروقت بیرون بمانید
اگر بدنبال نور واقعی در تصاویرتان هستید،به این معنی است که باید در زمان همان رویداد آنجا باشید.بسیار عالی خواهد بود اگر در زمان طلوع آفتاب و یا ساعات غروب خورشید بیرون بمانید. مطمئنا با پیدا کردن نور مناسب، تصاویری بی نظیر خلق خواهید کرد. همچنین بیشتر حیوانات و حشرات در این ساعات بیرون هستند،پس باید خواب خود را از دست بدهید تا اتفاق ناب بیفتد.

5 - ذخیره داشته باشید
بدترین اتفاق برای یک عکاس این است که شارژ باطری تمام شود یا کارت حافظه پر شود که متأسفانه زیباترین مناظر را از دست خواهد داد.
این یک امر ضروری است که یک باطری وکارت حافظه یا فیلم یدکی و همچنین دستمال لنز برای مواقع بارانی و کثیف شدن لنز،به همراه داشته باشید.

به این پنج نکته عمل کنید و بهترین عکسبرداری را در طبیعت برای خود رقم بزنید.
با ما در ارتباط باشید
اشتراک در خبرنامه
برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
ارتباط با ما
دفتر تهران : خیابان امیرکبیر - خیابان پامنار - جنب کنسولگری روسیه - مجتمع تجاری اداری ولیعصر - واحد 406
تلفن : 2430 3393 021
دفتر تبریز : پارک علم و فناوری - مجتمع عصر انقلاب - واحد 310
تلفن : 04133105290

ایمیل : info@tnp360.ir   -   sales@tnp360.ir
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دستگاه عکسبرداری 360 درجه اتوماتیک، دارای گواهینامه ثبت اختراع به شماره ثبت 92910 از سازمان اختراعات کشور‌‌ می‌باشد.
tnp360.irtnp360.ir - فدح360.هق - صصص.فدح360.هق